Hi, I'm ZaLife

+2
Involus
zalife
6 posters

Go down

Hi, I'm ZaLife Empty Hi, I'm ZaLife

Post by zalife Wed Jun 30, 2021 10:37 am

Hello, I just decided to join your website and hopefully one day get a chance to get a rank and be a proper member of the clan.

My name is Marko and I'm from Slovenia. I've been playing rs for a long time, quitting just after the EOC came out. Came back about 6 months after OSRS came out and I've been playing on and off since then.

I've been a lurker for the most of the time, but sometimes I will ask you some stupid or noob questions in the chat Very Happy

I've learned a lot since joining the clan chat, which has been a little while after I started playing OSRS again, when I found out about the clan on the official forums.

Have fun and I'll see you in the game bounce
zalife
zalife

Posts : 1
Reputation : 0
Join date : 2021-06-30


Back to top Go down

Hi, I'm ZaLife Empty Re: Hi, I'm ZaLife

Post by Involus Wed Jun 30, 2021 1:07 pm

Welcome! No question is stupid or noob, the CC exists to share our years of cumulative knowledge. Glad you're enjoying the CC and learning a lot!
Involus
Involus

Hi, I'm ZaLife M2gyq

Posts : 218
Reputation : 17
Join date : 2015-09-06


Back to top Go down

Hi, I'm ZaLife Empty Re: Hi, I'm ZaLife

Post by Flowing Tao Wed Jun 30, 2021 3:05 pm

Hey Marko! Yeah as Involus said, don't hesitate to ask nooby questions, that's a big part of why we're here. I've definitely seen you in the chat Smile As far as rank is concerned, there's a thread, albeit a bit outdated still that may be of use (https://www.osrsadvice.com/t3743-how-to-best-get-promoted) but TLDR: Now that you've got your intro post, just be active and friendly in the clan and you'll see that shiny sapphire before you know it Razz

Cheers! Pepo Heart
-Tao
Flowing Tao
Flowing Tao

Hi, I'm ZaLife YP5zkAJ

Posts : 162
Reputation : 17
Age : 25
Join date : 2020-11-30


Back to top Go down

Hi, I'm ZaLife Empty Re: Hi, I'm ZaLife

Post by Syllabic Thu Jul 01, 2021 7:55 am

Hey Marko, nice to have you. I don't think I've ever met someone from Slovenia! Have a friend from Slovakia, but I won't make any uninformed comparisons there so as not to risk offending either party, haha.

Looks like these two have the important stuff sorted already, so I guess I'll see you around in CC at some point Smile

_________________
Hi, I'm ZaLife Ineeda10

Hi, I'm ZaLife Unknown
Syllabic
Syllabic

Hi, I'm ZaLife NuD0cpJ

Posts : 1705
Reputation : 272
Join date : 2019-06-30


Back to top Go down

Hi, I'm ZaLife Empty Re: Hi, I'm ZaLife

Post by Bunny Thu Jul 01, 2021 5:05 pm

Hi Marko. I'm right there with you on the noob questions! lol Welcome to the clan Smile
Bunny
Bunny

Hi, I'm ZaLife YP5zkAJ

Posts : 187
Reputation : 36
Age : 25
Join date : 2020-03-01


Back to top Go down

Hi, I'm ZaLife Empty Re: Hi, I'm ZaLife

Post by OmniRick Thu Jul 01, 2021 11:19 pm

Welcome to the offsite. Got any goals you're working on in Gielinor?
OmniRick
OmniRick

Hi, I'm ZaLife YP5zkAJ

Posts : 498
Reputation : 54
Join date : 2019-09-03

Ancient Sigil


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum